پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229005
تصميم نهايي درباره فضاي مجازي بر عهده شوراي عالي امنيت ملي است/ برنامه ريزي منافقين و سلطنت طلبان براي اغتشاشات در بستر فضاي مجازي
تاریخ انتشار : 1396/10/17 09:47:30
نمایش : 1522
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص شرايط پيش آمده و سوء استفاده بيگانگان از اين فضا گفت: تصميم گيرنده نهايي در خصوص رويکرد کشور در قبال آزادشدن يا مسدود ماندن برخي از شبکه هاي اجتماعي بر عهده شوراي عالي امنيت ملي خواهد بود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در خصوص نقش فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي در اغتشاشات اخير اظهار داشت: برنامه ريزي هاي منافقين و سلطنت طلبان اين بود که با استفاده از فضاي مجازي عمليات خود را از اواخر آذرماه شروع و در طول دي‌ماه و بهمن‌ماه ادامه دهند.

وي در خصوص شرايط پيش آمده و سوء استفاده بيگانگان از اين فضا همچنين گفت: تصميم گيرنده نهايي در خصوص رويکرد کشور در قبال آزادشدن يا مسدود ماندن برخي از شبکه هاي اجتماعي بر عهده شوراي عالي امنيت ملي خواهد بود.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه جلساتي براي بررسي فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي برگزار مي شود گفت: آنچه که مسلم است از فضاي مجازي بايد براي پيشرفت و حل مشکلات مردم استفاده شود و قطعاً کسي نمي پذيرد از اين فضا براي براندازي يک نظام استفاده شود.

رضايي با بيان اينکه نبايد امکان سوء استفاده دشمنان از اين فضا را فراهم کرد يادآور شد: بيشتر نقشه هاي اغتشاشگران در روزهاي گذشته از طريق همين فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي عملياتي شده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html